Nowy wygląd W&H


Przez kilka ostatnich dni intensywnie pracowałam nad nową odsłoną strony W&H zarówno od strony graficznej, jak i logistycznej. I oto jest - nowy wygląd Widelca.

Najbardziej zależało mi na górnym pasku, który zostaje na górze ekranu wraz z przewijaniem strony oraz na lepszym wyświetlaniu artykułów polecanych w danym momencie. Plus do tego wszystko można przewijać przeciągając myszką (zdjęcia Instagramowe na dole też).

Nowy wygląd to taki prezent ode mnie dla Nas z okazji roku funkcjonowania bloga... Tak tak, to już rok! Sama się zdziwiłam, gdy zobaczyłam tę datę w jednej z rubryk Bloggera.

Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba :)
Jeśli zauważycie jakiekolwiek nieprawidłowości w działaniu strony, napiszcie koniecznie!

0 komentarze:

A Ty? Co o tym myślisz? No powiedz, nie daj się prosić :)