Jaglanka z polewą truskawkową i serem



Są takie dni, kiedy budzę się rano i mam ochotę zjeść wszystko. I nie chodzi tu o czyszczenie lodówki z powodu głodu, tylko o to, że mam ochotę na kilka dań naraz. Chętnie zjadłabym jaglankę na mleku z suszonymi owocami, ale od kilku dni chodzi za mną makaron z truskawkami i białym serem (smaki dzieciństwa)...

Tak właśnie wpadłam na pomysł hybrydy - wybrałam te składniki obu dań, które do siebie pasują i połączyłam je w jednej misce ;) Nie zawsze takie eksperymenty się udają, ale tym razem ogłaszam pełny sukces. Każdy miłośnik jaglanek powinien spróbować tego dania, póki mamy truskawki!




Jaglanka z polewą truskawkową i serem
Porcje: 1
300 kcal
BWT 21/48/3
Czas przygotowania: 20 minut

Składniki:[Listonic]
- 20 g kaszy jaglanej
- 20 g płatków owsianych
- 200 ml mleka
- 50g chudego sera białego
- 100g truskawek

Przygotowanie:
Kaszę i płatki gotować na mleku ok. 10-15 minut co jakiś czas mieszając, aż do zgęstnienia jaglanki. Wyłączyć gaz, przykryć garnek.. W tym czasie zmiksować truskawki (zostawić jedną do dekoracji). Jaglankę przełożyć do miski, oblać sosem truskawkowym i posypać pokruszonym serem. 

Smacznego!

0 komentarze:

A Ty? Co o tym myślisz? No powiedz, nie daj się prosić :)